23 maaliskuuta 2012

faktat haltuun

meikä tilas just longboardin!!! lushin hunan
oon ihan fileissä koska viimekesänä rullailin tällä

uskottelen itelleni että oon hurja raggari
oon silti salaa panostaja, esim
    mun yläasteen päättötodistuksen keskiarvo oli 9.8
    ammattikorkeessa on ny tipahellu pelkkii vitosii ja nelosii

meen viikon päästä helsinki inkkiin tatuoitavaks
jänskättää vähäse

oon harrastanu ratsastusta kohta 12 vuotta
mulla on ollu vuokrahevonen nelisen vuotta
se asuu vantaalla
mulle sanotaan aina et mä en näytä heppatytöltä

muutin tornioon toissasyksynä koska topi sai täältä opiskelupaikan
ei kaduta edelleenkään yhtään, oon tyytyväinen et uskalsin lähtee
en kyl ois uskonu että muutan rakkauden perässä mutta joo...

sitte ku oon vanha niin tahon muuttaa jonnekki saarelle
tai jonnekki meren lähelle
ja alkaa kasvattaa lampaita
tykkään kauheesti lampaista
voisin myös ottaa pari kanasta

mä päätin että mun kevätkausi alko keskiviikkona
pistin shortsit jalkaan ja lähin baariin
torstaina sato taas lunta

kitte siis haasto mut tähän hässäkkään
ohjeina oli et kerro itestäs seitsämän faktaa ja kerro kuka nakitti sut
pitäis vissii itekki laittaa vahinko kiertään
haastan topin hähähä!!

5 kommenttia:

  1. hahhaa, mä muutin kans kihniöön...opiskeleen toki mut en väitä etteikö rikulla ois osuutta asiaan =D sehän mut houkutteli tohon kouluunki hakemaan ku en tienny yhtää mitä elämällään tekis. ja onneks on kyl kiva koulu ja viihdyn! mut..muuttaa nyt pk-seudulta 2500 ihmisen kylään vapaaehtosesti... =D

    ps. en jaksanu kirjautuu sisään, oon iida =D

    VastaaPoista
  2. joo no sillonku topi sano et se hakee kans tornioon opiskeleen ni mähä sanoin et sinne saat sit lähtee yksin, jyväskylää pohjosemmaks en muuta :---D niinpä niin.

    (ps emmääkän jaksa kirjautuu! :-D)

    VastaaPoista
  3. http://peikkopaprika.blogspot.com/2012/04/mina-sain-huomioo.html muistin sinua!

    VastaaPoista