11 huhtikuuta 2012

mä luovutan


aattelin eka tän liebster blog -homman kans et ei jax
mut tänään tuli jo neljäs tunnustus, mä luovutan
kiitti teille, py, paprika, marika ja johanna

ja koska toi alkuperänen liebsterbloghärväke on musta karsee
nii kävi näin


tän liebster blog -hysterian tarkotushan on saada huomiota alle kahensadan lukijan blogeille
sanakirja.org kääntää liebsterin kullannupuks
joten huomioikaa plz nää kullannuput

80cnt dayz
nimi  
off the walls
salto mortal
vittu mä oon kännissä

4 kommenttia:

  1. aloinki tsiigailla mistä tota porukkaa on virrannut tonne meikäläisen blogiin. täältä! tattista!

    niin ja edellisessä postauksessa sulla on siisti siili. tai korjaan, kesätukka. ja tulis se kesä pirulauta sentää..

    VastaaPoista
  2. eipä mittää!

    ja kiitos kiitos! joo ei kesällä ainakaa tuu hiki pääkopalle, jos se kesä sieltä vaa tulis. nyt sataa sentää vettä, eilen sato vielä lunta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei tuu ei. itelläni on aika lyhyt reuhka mutta sen verran paksu että karvahattu hikoaa kyllä kesä kuumalla. vesi parempi joo. ensin se vappu kun on simat sun muut jo tehty!

      Poista
  3. olin iha unohtanu vapun! sillonhan saa vielä olla vähän kököt kelit, kunha ulkona ny tarkenis. pitäis itekki laittaa simat tuleen!

    VastaaPoista